Dag 13 (zaterdag)

16 september 2017 - Sanur, Indonesië

Rond 8 uur wakker geworden in het prachtige resort. We hebben afgesproken om vandaag helemaal niks te ondernemen! Op ons dooie gemakkie zijn we uitgebreid gaan ontbijten en daarna een rondje gewandeld om de omgeving te verkennen. We kwamen tot de ontdekking dat 6 mensen van de groep in het hotel naast ons verblijven. Wie weet, komen we ze nog wel tegen.

Om 13.15 uur kwam de reisagent van NRV-reizen informatie geven en onze vragen beantwoorden. Hij had ook bijzonder leuke humor waar Theo weer goed mee uit de voeten kon. Naast de lolletjes liepen we onverwachts toch nog tegen een kleine excursie aan. We willen namelijk nog naar de sieradenfabriek Best to Buddha en de agent adviseerde ons om hiervoor slim gebruik te maken van een korte trip waarbij we ook nog andere bezienswaardigheden van Bali gaan zien. We hebben na de overtocht al wat gezien, maar nu we toch hier zijn pakken we dit effe mee, we konden het niet laten. Ik heb deze vrolijke NRV agent de website van onze reislogger gegeven, vond ie heel leuk!

Daarna weer terug naar ons bedje op het strand waar we ons al eerder geïnstalleerd hadden. Heel relaxed allemaal. Het zeewater is gewoon warm. Zelfs ik loop er zo in!

Tja, doordat we vandaag voor de rest weinig gedaan hebben valt er ook niet zo veel te schrijven. Opmerkelijk is dat ze hier veel meer ingesteld zijn op toeristen dan op Java. 's Avonds zijn we gaan eten in één van de vele restaurantjes hier in de buurt en overal zit muziek, er wordt gedanst en afrekenen is een fluitje van een cent. Dat was op Java wel anders. Daar stonden vaak twee mensen bij de kassa te overleggen wat er betaald moest worden en als zij er niet uitkwamen kwam er een derde bij die overigens het ook vaak niet wist.

Vandaag dus een kort verslag. Wel wil ik jullie nogmaals bedanken voor de leuke reacties die we krijgen via reislogger, Facebook, Messenger en WhatsApp. Echt heel leuk!

Fijne dag verder en tot morgen!

Lieve groetjes van Theo en Irma

1. Arie:
    16 september 2017
    Jullie hebben heel wat gezien en meegemaakt. Nu even rustig aan. Waar jullie nu zitten moet ik denken aan "Leven als God in Frankrijk". Geniet er van de komende dagen.
  2. Carla Verkuil:
    16 september 2017
    Wat een geweldige reis maken jullie.Geniet er nog van!
  3. Everdien witjes:
    17 september 2017