Dag 1 (maandag)

4 september 2017 - Jakarta, Indonesië

Nadat Jordi ons afgezet had om 16.00 uur bij het station in Arnhem hebben wij de trein naar Schiphol genomen. Het was de eerste keer dat we de trein gepakt hebben naar de luchthaven en eerlijk gezegd beviel dat uitermate goed.  Op Schiphol  hebben we nog even  een voorlopig laatste " Nederlandse" hap  genomen voordat  we aan boord konden van de Boeiing 777. Asia here we come!
Het vliegtuig vertrok iets later dan gepland i.v.m. de drukte op de baan.
Het is een vlucht van 16 uur met na 12 uur een tussenstop in Kuala Lumpur.
Op het moment dat ik dit schrijf vliegen we boven de Zwarte zee op 9.554 meter hoogte met een snelheid van 990 km per uur.
We houden ons bezig met filmpjes kijken (Lucia de B) eten, eten en eten.

1. Karin:
    5 september 2017
    Hoi Irma en Theo, het zal niet meevallen zo'n lange vlucht! Gelukkig dat jullie filmpjes kunnen kijken. Nog even en dan begint de reis echt! Heel veel plezier!! Maar dat gast vast wel lukken
  2. Miriam van Gaal:
    5 september 2017
    Hoi, leuk zo een reisverslag! Hoop dat de lange reis is meegevallen en dat de filmpjes leuk waren. Een hele fijne vakantie, geniet ervan maar dat zal wel lukken. Kijk uit naar de Vlg dagen reisverslag , ❤️
  3. Everdien witjes:
    5 september 2017
    Altijd leuk om mee te genieten van z'n mooie reis.
  4. Astrid:
    Hoi Theo en Irma,

Door jullie reisverslag genieten we een beetje met jullie mee!
    Wens jullie een hele mooie reis, veel plezier!
    Astrid
  5. Marga:
    Hoi Irma (en Theo!)
    Wat ontzettend leuk zo'n reisverslag.
    Graag lees ik jullie verhalen en belevenissen!
    Ontzettend veel plezier en genieten samen
  6. Wim Rutten:
    6 september 2017
    Hoi Irma en Theo, het lijkt me leuk maar vermoeiend jullie reis. We genieten volop mee door jullie verhalen.
    Wij blijven jullie volgen!